Паб «Залізна шапка». Львів
- Адреса
- м. Львів, вул. Театральна, 23
- GPS
- 49.844072, 24.028193
- Телефон
- +380 (67) 303-77-88
- Час роботи
- з 12:00 до 02:00
Сайт: сторінка Facebook
Позавчора була разом зі своїм хлопцем та подругою в кафе “Залізна шапка” і вийшла звідти дуже обурена і роздратована. З впевненістю можу сказати що більше туди я не піду. Коли ми сіли за столик він був пустий але брудний. Офіціантка була одна на весь першій поверх не враховуючи вулиці. Стіл вона прибрала за нашим проханням. Ми замовили три пива, одну пивну тарілку та креветки. Напої нам принесли за 10 хвилин потім тарілку а вот креветок ми чекали довго і декілька разів запитували щодо них у офіціантки. За 15 хвилин вона пвдійшла і сказала что їх немає і вона забула сказати. Ми замовили інше і попросили повторити пива кожному. Два бокала вона принесли а останій ми чекали 30 хвилин і так і не дочекались. Попросили книгу скарг але і тут ми не побачили ії. А на прикінці ми побачили в рахунку креветки і пиво котре ми не отримали. Ніхто не вибачився і навіть не підійшов до нас, щоб скорегувати рахунку ми ходили самі до бару. Якось так. Більше ми туди не підемо. Краще до МакДональдсу.
Вітаю всіх! Маю відношення до цього пабу, і хочу дещо прояснити. Я розумію, що коли все добре люди зазвичай не дописують про це, а пишуть в більшості випадків коли щось пішло не так… Але останній пост мене дійсно вразив)) Нижніх залів в нас не один я п”ять, курити в класичному розумінні цього слова не можна ніде, але в нас є кальянний зал, де можна покурити кальян. Витяжка в нас є всюди, просто вона не висить на стелі, як в більшості закладів, а вбудована в стелю і підлогу, і, доречі відповідає всім вимогам приміщення, хто не вірить, може прийти з приладом і перевірити. Ми навіть її не вмикаємо на повну, щоб клієнтів не протягнуло. Що до кислого пива… Ми дуже серйозно відносимося до цього питання, тому вся система в нас зібрана на американських комплектуючих John Guest, та професійної лінії кранів італійського виробництва, які складаються всього лише з трьох частин, щоб не збирались бактерії. Систему ми промиваємо не рідше ніж раз на тиждень, спеціально призначеною хімією. Якщо в клієнта виникають обгрунтованні претензії щодо якості пива, ми завжди можемо повернути кошти, або замінити пиво, це взагалі не проблема, в нас заключені досить жорсткі контракти з постачальниками і вони без питань міняють нам бочки, якщо з їх вини щось пішло не так. Пива в нас зараз є 9-позицій, які можуть змінюватись, тому що багато крафта. Деякі крафтові сорта дійсно мають кислинку, тому, якщо не впевнені, візьміть “”зрозуміле”пиво.
10.01.17 року побував я у закладі Львова під назвою “Залізна Шапка”.
Хочу розповісти вам ситуацію яка трапилася зі мною тут.
Так як я маю велику аудиторію підписників зі Львова в інстаграмі,я пішов у цей заклад,завдяки порадам підписників.!!!!!Краще б цього не робив!!!!
Взявши з собою компанію друзів ми відвідали цей заклад!
Зробили замовлення,та чекали на нього.У мене та подруги розрядився телефон,так як розетки біля себе ми не знайшли,то віддали телефони заряджатися працівникам які стояли на барі.( ВОНИ БЕЗ ЛИШНІХ СЛІВ ВЗЯЛИ ЇХ- АВТОМАТИЧНО І ВЗЯЛИ НА СЕБЕ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ).
Через деякий час я пішов аби забрати телефони.Коли мені дали в руки мій телефон,на ньому не було задньої кришки! Я запитав працівника “Де кришка від телефону?” ,на що мені нічого не сказали…цей працівник ввімкнув ліхтар і почав шукати кришку ззаду столу,знайшовши він мені її віддав і нічого знову не сказав!!!!!!!
через хвилин 10 я помітив що у мене розбитий екран на телефоні!Я підійшов до бару і це їм сказав ,на шо мені “Олександр,який в кінці історії і виявився адміністратором закладу” ,заявив що мені вони сказали що телефон у них упав(НАГАДУЮ,ЩО МЕНІ НІХТО З ПЕРСОНАЛУ ПРО ЦЕЙ ІНЦИДЕНТ НЕ СКАЗАВ,АДЖЕ ДУМАЛИ ЩО Я НЕ ПОМІЧУ )
У ході дискусії та перегляду суми ремонту в інтернеті мені дали 150 гривень(у ході справи я на наступний день пішов у сервіс де мені сказали що ремонт модуля оштує 3400 грн)…давши мені 150 грн ОЛЕКСАНДР сказав що : ВИ ДІЗНАЙТЕСЬ СУМУ РЕМОНТУ І ЯКЩО ВОНА БУДЕ БІЛЬШОЮ ТО МИ ВАМ ГРОШІ ВИШЛЕМО”…я запитав ЯКА ГАРНАНТІЯ ТОГО ЩО НЕ КИНУТЬ? він же мені сказав 100%….( ПОЛУЧАЄТЬСЯ ЦІЛИЙ ТИЖДЕНЬ Я ДЗВОНИВ ОЛЕКСАНДРУ ЯКИЙ ДАВ МЕНІ СВІЙ НОМЕР….ВІН КОРМИВ МЕНЕ ОБІЦЯНКАМИ ЩО МЕНІ МАЄ ПОДЗВОНИТИ НАЧЕБТО ЛЮДИНА ЯКА І РОЗБИЛА ТЕЛЕФОН….ЧЕРЕЗ 5 ДНІВ ВСЕЖ ТАКИ ТА ЛЮДИНА МЕНІ ЗАТЕЛЕФОНУВАЛА(після того як я на пряму подзвонив у заклад)..і сказав мені ЩО ВІН ГРОШІ ВЕРТАТИ НЕ БУДЕ так як мені ОЛЕКСАНДР дав 150 і ВСЕ!(потім цей же ОЛЕКСАНДР і підтвердив що більше він і не мав давати…ПИТАННЯ:ЧОМУ ТОДІ ВІН ДАВ МЕНІ СВІЙ НОМЕР???- тут ми бачимо який в цьому закладі персонал,який не відповідає за свої слова!
Пізніше мене набрав Олександр який почав говорити зі мною в грубій формі!
цитую:” Перестань мне морочить голову и дай нормально нам всем работать,деньги ты не получишь”
Виходить що,Що цей Олександр говорить одне а потім просто цинічно перефразовує та в грубій формі говорить з відвідувачами.
Висновок який?
ПРИЙШОВ ВІДПОЧИТИ – НАТОМІСТЬ ОТРИМАВ ЗЛАМАНИЙ ТЕЛЕФОН,ЗІПСОВАНИЙ НАСТРІЙ,МАСУ НЕГАТИВНИХ СЛІВ У СВОЮ АДРЕСУ.!!!!!!!
ПІСЛЯ ЦЬОГО Я НІ НОГОЮ В ЦЕЙ ЗАКЛАД І ВАМ НЕ РАДЖУ,А хібашо ЯКЩО ВИ ЛЮБИТЕ “ЕКСТРІМ”: ТО КРАЩЕ НЕ ДАВАЙТЕ СВОЇ РЕЧІ ПЕРСОНАЛУ…ТАК ЯК ВОНИ ПОШКОДЯТЬ,ПОТІМ навіть НЕ ВИБАЧАТЬСЯ,І ЩЕ Й ОБЛИЮТЬ БРУДОМ!
22 лютого замовив столик у нижньому залі на невелику компанію, коли ми прийшли вже все було на столі як і домовлявся. Офіціант підходив постійно та питався чи ще щось потрібно, замовленя приносив швидко. Також відвідали кальянний зал і все було добре.
Рекомендую вічливий колектив, гарна атмосфера, та смачна кухня.
В январе этого года посетили Ваш бар.
Приехали в гости к друзьям. Сами из Киева. Друзья местные порекомендовали Ваш бар. Нам очень понравилась атмосфера и обслуживание, а еще еда и напитки. Возможно некоторые заказы выносились с задержкой, но учитывая посещаемость в выходные, можно списать этот пункт.
Если приедем еще то обязательно зайдем к Вам в гости.
Данное заведение нас притянуло к себе 3 раза, за все 3 дня, что мы имели счастье прибывать в Львове.. 3 РАЗА!!! Отличная кухня с большими порциями и доступной ценой! Отличная подача, дизайн, атмосфера! Потрясающе милый и доброжелательный персонал! Музыка!!! Музыка, будь то живая или проигрываемая – вся из моего плейлиста! Вполне неплохой Бургомистр Black! Паб зашёл на 5+! По следующему прибытию в Львов, первым делом – Железная шапка!!!
Доброго вечера. Посещаем ваше заведение не впервые. Сегодня мы пришли компанией отдохнуть. Получили негативные эмоции . началось все с пива, заказали светлое и тёмное принесли Бургомистр блек, как сказал официант после замечания, что пиво недогазированное. Вы представляете этот прекрасный вкус… Это помои. Бурер обещали принести до 30 минут, принесли через 58 мин, я принципиально засекала по времени. Хотя Бургер мне очень понравился, я всегда их у вас заказываю. Сочный, вкусная котлета. Но к сожалению и это не все… В туалетах нет крышки для унитаза, загажено, грязно. По обслуживанию, как человек, который работает в подобной сфере, могу смело сказать, что не соблюдены нормы и стандарты, а жаль. Официанта не дозовешься, подача блюд без улыбки, не чувствуется приветствия и радушности персонала. Думаю стоит обратить внимание и исправить такие моменты. Ведь концепция самого заведения интересная. Прошу обратить внимание на мои замечания, жду обратной связи на почту. Спасибо
Приветствую! У нас пять туалетов, в одном из них сегодня сломалась крышка, не в пяти, такое бывает, хотя мы и используем полностью деревянные крышки и усиленные петли из нержавейки, наши клиенты умудряются ломать и их.Это рабочий момент завтра- послезавтра её починят.Что касается пива, когда меняется бочка, она не может сразу же догазироваться кислотой, на это нужно время, если идёт поток, то пиво поначалу проливается таким, каким пришло с завода, догазировка происходит по мере выдавливания пива из бочки со2 которое в балоне под давлением выдавливает его из системы в бокал. На этот процесс мы повлиять не в силах, потому что законы физики никто не отменял. Людей приучили к сильной газации заводы массового производства,и тут тяжело что- то ответить. Но, если бы вы попробовали пиво лет сто назад, оно бы было менее газировано 100%. Что касается официанта, опишите кто вас обслуживал, и мы приймем меры.С официантами у нас проводятся тренинги и обучения, но, к сожалению, бывают накладки.Спасибо за обратную связь.
Светлана, большое спасибо за информацию. К сожалению, я не вижу вашей почты, что бы написать,что в качестве комплимента мы готовы угостить вас бургером и пивом! Вот моя почта yar0379@gmail.com, напишите когда вы сможете прийти к нам.С уважением Ярослав.
Доброго дня усім!Учора ввечері мав “щастя” побувати у вашому закладі. Розкажу все попорядку. Завчасно ми компанією замовили столик на 10 людей на 20 годину вечора. Після того як я прийшов і сів за столик лише через 20 хв до мене підійшли, принесли меню і пропали.Хв через 10 повернувся офіціант взяв замовлення і пішов.А тепер саме цікаве. З усього замовлення принесли лише 1 кампот. Після того ми чекали годину часу!!!, тричі ходили на верх і питались що з нашим замовленням, реакції нуль. Після того коли ми попросили бармена покликати адміністратора, офіціант прийшов вже разом і з ним. По закінченню розмови нам пообіцяли принести все в районі 10 хв. Нам принесли пиво з закусками і в у вигляді вибачення фляшку медовухи.Все б нічого але моє пиво, яке я замовив принесли через 2 години!!!2 години Карл! Я ще не бачив ніколи, щоб кухоль пива несли стільки часу.І на превеликий жаль воно було кисле! Я вже не мав сили ні з ким сваритись і просто попросив рахунок.Вибачте але я не буду рекомендувати своїм друзям і колегам наразі до Вас ходити.
P.S. І не потрібно скидувати все на техніку яка дала збій.Якщо офіціант має стіл в обслуговуванні, то як мінімум можна за 1 годину було поцікавититсь як справи у його клієнтів!