“Фірмове” пиво: що воно таке і з чим його їдять?
Не так давно я писав про те, як адміністрація українських закладів намагається приховувати недоліки у роботі персоналу, що звичайно ж не сприяє вирішенню питань із сервісом. Зазвичай це приводить до того, що клієнти так і залишаються незадоволені і в кінці-кінців голосують своїм гаманцем, лишаючи заклад прибутків. Таким чином, заклади «рубят сук, на котором сидят» (замість того, щоб «рубить бабло» 🙂 ).
Однак це не єдине, що хочуть приховати адміністрація пабів та ресторанів. Є ще один такий собі слизький момент, який особисто в мене та в усіх моїх знайомих поціновувачів пива викликає не дуже гарні емоції – це так зване «хфірмове» пиво у закладах.
Усі з вас так чи інакше стикались із тим, що в меню закладу є так звані фірмові сорти пива. При цьому і офіціанти, і адміністрація відмовляються казати, що ж воно таке насправді, розповідаючи казки про те, що хтось варить для них спеціально на замовлення.
Я не знаю, хто саме і коли це вигадав, але цей так званий «маркетинговий хід» й досі популярний у пивних закладах Києва. Чи дає це якийсь економічний результат? Напевно, що так, інакше б його не використовували.
Однак я чомусь думаю, що відвідувачі цього порталу не відносяться до тих, хто “робить закладу касу”, купуючи кота у мішку. Бо ми усі з вами прекрасно знаємо, що у 99,9% випадків за тими фірмовими сортами приховується пиво від якихось регіональних пивзаводів України і нічого «фірмового» у них немає, окрім уявних претензій на оригінальність від керівництва закладу. І це ще у кращому, що вам попадеться пиво від регіонального пивзаводу, бо існують випадки, коли за “фірмове” видають продукцію від ТМ “Чернігівське” та “Оболонь”.
Особисто в мене такі «креативні» ходи викликають лише посмішку, а намагання приховати правду про пиво, коли запитуєш представника закладу, – негативні емоції. І я ні за що не буду купувати цей «продукт», якщо не знаю, що це.
І мені здається, що у більшості поціновувачів пива реакція так ж. Але це лише особисто моя думка на даний момент, яку ви можете підтвердити чи спростувати, вибравши якийсь з варіантів представлених нижче та залишивши свою думку у коментарях 🙂
То ж як ви відноситесь до так званих “фірмових” сортів пива у закладах?
- НЕГАТИВНО. Я не буду купувати кота у мішку. Не люблю, коли мене обманюють і не надають правдиву інформацію. Особливо на фоні того, що усі поціновувачі знають, що пиво від якогось регіонального завода.
- ПОЗИТИВНО. Такі маркетингові кроки це завжди весело та цікаво і спонукає куштувати щось нове.
- МЕНІ ВСЕ ОДНО.
В последнее время мне не попадались пабы, которые бы рьяно скрывали производителя своего “фирменного”, но те заведения, которые юлят и мычат что-то невразумительное “ну нам там типа пивоварня под частная варит, а как называется – не знаем” однозначно идут в сад. Особенно, если слышу это по телефону.
Любое заведение имеет столько недочетов и проколов, что продажа а-ля фирменного пива, которое тебя, к тому же никто, не заставляет покупать, на мой взгляд такая мелочь, что не стоит вообще обсуждения.
Но взагали это обман, заведение держит своих гостей за лохов и идиотов, такие заведения стоит обходить стороной.
относится конечно можно по-разному, но я, например, не хожу по сомнительным пабам с целью опробовать “… подай им нашего – “фирменного” (с) “Берегись автомобиля”) “фирменных” сортов пива.
в целом, конечно, отношение негативное.
Мне кажется, что если заведение (особенно пивного профиля)мало-мальски адекватное, а собственник дорожит своим имиджем (читай доходом), такие “маркетинговые” ходы не будут присутствовать в его арсенале.
хотя с другой стороны, учитывая общий уровень, если можно так выразиться, “пивной культуры” в нашей стране, такой шаг, наверняка экономически выгоден и таким образом, все сводится к волевому решению собственника заведения.
И если большинство голосует кошельком за “фирменное” – то выходит что этому самому большинству, по большому счету все равно кто производитель того, что они будут пить из пивного бокала.
Ставлюся негативно, але інколи беру, як немає альтернативи