“Фірмове” пиво: що воно таке і з чим його їдять?
Не так давно я писав про те, як адміністрація українських закладів намагається приховувати недоліки у роботі персоналу, що звичайно ж не сприяє вирішенню питань із сервісом. Зазвичай це приводить до того, що клієнти так і залишаються незадоволені і в кінці-кінців голосують своїм гаманцем, лишаючи заклад прибутків. Таким чином, заклади «рубят сук, на котором сидят» (замість того, щоб «рубить бабло»
).
Однак це не єдине, що хочуть приховати адміністрація пабів та ресторанів. Є ще один такий собі слизький момент, який особисто в мене та в усіх моїх знайомих поціновувачів пива викликає не дуже гарні емоції – це так зване «хфірмове» пиво у закладах.
Усі з вас так чи інакше стикались із тим, що в меню закладу є так звані фірмові сорти пива. При цьому і офіціанти, і адміністрація відмовляються казати, що ж воно таке насправді, розповідаючи казки про те, що хтось варить для них спеціально на замовлення.
Я не знаю, хто саме і коли це вигадав, але цей так званий «маркетинговий хід» й досі популярний у пивних закладах Києва. Чи дає це якийсь економічний результат? Напевно, що так, інакше б його не використовували.
Однак я чомусь думаю, що відвідувачі цього порталу не відносяться до тих, хто “робить закладу касу”, купуючи кота у мішку. Бо ми усі з вами прекрасно знаємо, що у 99,9% випадків за тими фірмовими сортами приховується пиво від якихось регіональних пивзаводів України і нічого «фірмового» у них немає, окрім уявних претензій на оригінальність від керівництва закладу. І це ще у кращому, що вам попадеться пиво від регіонального пивзаводу, бо існують випадки, коли за “фірмове” видають продукцію від ТМ “Чернігівське” та “Оболонь”.
Особисто в мене такі «креативні» ходи викликають лише посмішку, а намагання приховати правду про пиво, коли запитуєш представника закладу, – негативні емоції. І я ні за що не буду купувати цей «продукт», якщо не знаю, що це.
І мені здається, що у більшості поціновувачів пива реакція так ж. Але це лише особисто моя думка на даний момент, яку ви можете підтвердити чи спростувати, вибравши якийсь з варіантів представлених нижче та залишивши свою думку у коментарях
То ж як ви відноситесь до так званих “фірмових” сортів пива у закладах?
- НЕГАТИВНО. Я не буду купувати кота у мішку. Не люблю, коли мене обманюють і не надають правдиву інформацію. Особливо на фоні того, що усі поціновувачі знають, що пиво від якогось регіонального завода.
- ПОЗИТИВНО. Такі маркетингові кроки це завжди весело та цікаво і спонукає куштувати щось нове.
- МЕНІ ВСЕ ОДНО.










В последнее время мне не попадались пабы, которые бы рьяно скрывали производителя своего “фирменного”, но те заведения, которые юлят и мычат что-то невразумительное “ну нам там типа пивоварня под частная варит, а как называется – не знаем” однозначно идут в сад. Особенно, если слышу это по телефону.

Любое заведение имеет столько недочетов и проколов, что продажа а-ля фирменного пива, которое тебя, к тому же никто, не заставляет покупать, на мой взгляд такая мелочь, что не стоит вообще обсуждения.
Но взагали это обман, заведение держит своих гостей за лохов и идиотов, такие заведения стоит обходить стороной.


относится конечно можно по-разному, но я, например, не хожу по сомнительным пабам с целью опробовать “… подай им нашего – “фирменного” (с) “Берегись автомобиля”) “фирменных” сортов пива.
в целом, конечно, отношение негативное.
Мне кажется, что если заведение (особенно пивного профиля)мало-мальски адекватное, а собственник дорожит своим имиджем (читай доходом), такие “маркетинговые” ходы не будут присутствовать в его арсенале.
хотя с другой стороны, учитывая общий уровень, если можно так выразиться, “пивной культуры” в нашей стране, такой шаг, наверняка экономически выгоден и таким образом, все сводится к волевому решению собственника заведения.
И если большинство голосует кошельком за “фирменное” – то выходит что этому самому большинству, по большому счету все равно кто производитель того, что они будут пить из пивного бокала.


Ставлюся негативно, але інколи беру, як немає альтернативи