“Фірмове” пиво: що воно таке і з чим його їдять?
Не так давно я писав про те, як адміністрація українських закладів намагається приховувати недоліки у роботі персоналу, що звичайно ж не сприяє вирішенню питань із сервісом. Зазвичай це приводить до того, що клієнти так і залишаються незадоволені і в кінці-кінців голосують своїм гаманцем, лишаючи заклад прибутків. Таким чином, заклади «рубят сук, на котором сидят» (замість того, щоб «рубить бабло» 🙂 ).
Однак це не єдине, що хочуть приховати адміністрація пабів та ресторанів. Є ще один такий собі слизький момент, який особисто в мене та в усіх моїх знайомих поціновувачів пива викликає не дуже гарні емоції – це так зване «хфірмове» пиво у закладах.
Усі з вас так чи інакше стикались із тим, що в меню закладу є так звані фірмові сорти пива. При цьому і офіціанти, і адміністрація відмовляються казати, що ж воно таке насправді, розповідаючи казки про те, що хтось варить для них спеціально на замовлення.
Я не знаю, хто саме і коли це вигадав, але цей так званий «маркетинговий хід» й досі популярний у пивних закладах Києва. Чи дає це якийсь економічний результат? Напевно, що так, інакше б його не використовували.